Mooi! de nieuwe ‘who viewed your profile’ van LinkedIn

Mooi! de nieuwe ‘who viewed your profile’ van LinkedIn

Zojuist heb ik toegang gekregen tot het nieuwe ‘Who viewed your profile’ overzicht. En dat is ook echt een functionaliteit waar je wat aan hebt. Kijk je even mee?

Dit is het opstart scherm. Duidelijker en overzichtelijker dan voorheen.

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.55.29

Tijdreizen
Je kunt terug in de tijd door een andere week te kiezen.

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.56.18

 

Lijst
Je kunt ook op de oude manier kijken als een lijst via het icoontje boven de rechtse foto

 

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.56.38

 

Who are you?
Daar kun je nog een extra selectie op doen om alleen volle namen te zien of de ‘anonieme members’

 

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.56.50

 

Google
Als ik klik op de tekst ’29 viewers found you from Google Search’ dan krijg ik die profielen te zien. Deze zijn overigens allemaal (kan toeval zijn) anoniem.

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.58.16

Bij sommige profielen zie je een icoontje staan. Dat is de koppeling naar de company page van die persoon.

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.58.32

Per organisatie

Bovenin zie ik ook de mogelijkheid om alle mensen van Philips te bekijken die mijn profiel hebben bezocht.

Vanaf dat overzicht kan ik ook andere bedrijven kiezen

 

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.58.56

 

Dus ook die van Tempo Team

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.59.17

 

Let’s communicate!
Als je scrollt door je totale lijst van viewers dan zie je twee soorten icoontjes. Het envelopje om die persoon direct een bericht te sturen en een poppetje om de persoon toe te voegen aan je netwerk. Je ziet het al, ik verbind niet met logo’s 🙂

 

Schermafbeelding 2014-01-16 om 20.59.59

Conclusie
Dat zijn mijn eerste bevindingen. Ik vind dit een echte grote verbetering want het geeft me meer inzicht in de bezoekers van mijn profiel.

Deze post is al 438 keer gelezen.

10 april – LinkedIn Masterclass Social Selling door LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar

Klassikaal maar afgestemd op jouw behoefte

Iedere deelnemer aan een LinkedIn training heeft eigen doelen. Specifieke onderwerpen die hij of zij graag behandeld wil zien. Dit wordt meegenomen in de training. Voorafgaand aan de training krijg je een vragen formulier waarop je deze specifieke wensen kunt aangeven. Meer weten? Klik hier!

3 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *