Het niet te missen LinkedIn Congres 2016

Het niet te missen LinkedIn Congres 2016

Op 13 oktober 2016 organiseren Jan Willem Alphenaar en Richard van der Blom in samenwerking met LinkedIn voor de 3e keer het LinkedIn Congres. Actief in Sales, Marketing of HR (en Recruitment) en behoort LinkedIn tot je meest belangrijke tools, dan mag je dit niet missen. Oh nee? Nee, en waarom lees je hieronder!

De opzet van het programma – deze keer starten we met een plenair programma waarin vier sprekers een half uur de tijd krijgen om je te inspireren over LinkedIn gerelateerde onderwerpen. Na een ongetwijfeld heerlijke lunch gaan we de deelnemers splitsen in 3 break-out sessies, namelijk eentje voor Sales, eentje voor Marketing en de 3e voor HR/Recruitment. Tenslotte – na een korte koffie break – een spetterende plenaire afsluiting en aansluitende netwerkborrel.

Maak kennis met een LinkedIn Influencer – in de VS hebben ze Richard Branson, maar wij hebben Inge Geerdens. Deze top zakenvrouw uit België heeft inmiddels meer dan 150.000 volgers op haar blogs in LinkedIn. Zij behoort tot een select wereldwijd gezelschap die door LinkedIn gevraagd zijn hun kennis en ervaringen over ondernemen te delen. Zij vertelt over de invulling van deze rol, de geleerde lessen en opgedane ervaringen. Een inspirerend betoog over ‘modern ondernemen’.

Wat is de impact op onze offline communicatie na de online kennismaking? – Wanneer de eerste ontmoeting met je klant, doelgroep of sollicitant online plaatsvindt, welke gevolg heeft dat voor de eerste offline ontmoeting? Sta je op basis van deze online impressies 1-0 achter of juist 1-0 voor? Christian Devillez (Mercuri International) legt uit hoe je onderscheidend kunt blijven in je offline communicatie ondanks de online oriëntatie van je gesprekspartner.

Wel eens gehoord van Biomimicry of Firm of the Future? Els Martijn neemt ons in deze keynote mee langs verandermanagement op basis van (lessen uit) de natuur. In de dynamische en veranderende wereld van technologie, circulaire economie, 24/7 laat zij zien welke veranderingsgebieden uw organisatie in de gaten dient te houden om een bedrijf van de toekomst te worden (of blijven). Gegarandeerd: u kijkt vanaf nu anders naar de natuur in relatie tot uw organisatie.

Na dit openingsgeweld worden wij verwend met een heerlijke streeklunch en omdat het weer goed zal zijn, kunt u tevens genieten van het mooie weer en buitenplaats om te netwerken met de overige deelnemers. Na deze lunch gaan we verder in drie verschillende zalen; de break-out sessies.

Leer van deze LinkedIn toppers! – iedere break-out sessie wordt afgetrapt door sprekers van LinkedIn zelf. Alex Blaauboer neemt de salesmensen mee langs Sales Navigator en de ingrediënten van ‘Social Selling’. Rene de Groot en Lenna van der Weij dagen de marketeers uit hun content marketing skills te optimaliseren en voor de recruiters/HR springt Sofie van der Linden naar 2020 om recruitment van de toekomst uit te leggen.

Leer van de ‘best practices’ van deze spreker! – Na de sprekers van LinkedIn nemen Roel Haanappel (UNIT 4 – Sales), Michiel Hoogenboom (Microsoft – Marketing) en Anneke van Eijk en Mariëlle Leenes (Witlox van den Boomen – HR/Recruitment) u aan de hand langs de praktijkervaringen binnen hun organisaties. Hoe gebruiken zij LinkedIn voor hun primaire doelen, welk advies geven zij ons, welke valkuilen kunt u vermijden?

Leer van onafhankelijke experts! – We besluiten de break-out sessies met lezingen van Jan Willem Alphenaar “Content Marketing, hoe en waarom”, Frank Schurink “Gedoemanagement” en Richard van der Blom (“Hoe een succesvol Social Selling programma implementeren in uw organisatie”).

Na dit geweld aan sprekers en inzichten tijd voor Koffie, thee een rook- en plaspauze, ook dit natuurlijk in een schitterende omgeving.

“De toekomst is Nooit Af” – Niet alleen de titel van het laatste boek van Martijn Aslander maar ook een waarheid als een koe. Deze stand-up filosoof, ideeënbedenker, boardroom sparring partner en zelfbenoemd hoogleraar in de organizonderkunde stond aan de wieg van Lifehacking.nl en is mede-oprichter van Permanent Beta. Veiligheidsgordels om, zet je schrap want Martijn blaast je weg….

Afsluiting, quiz, presentjes en borrelen maar… – We sluiten af met een kleine quiz, waarbij iedereen met een smartphone (wij gokken op > 99%) mee mag/kan doen. Wat heeft u vandaag opgestoken, welke inzichten neemt u mee naar de eerstvolgende meeting intern? Uiteraard kunt u nog nagenieten van een borrel en bijbehorend -garnituur alvorens wij u een veilige thuisreis wensen.

De schitterende locatie – na de vorige twee edities bij S2M in Eindhoven te hebben gehouden, wijken we nu uit naar Bilderberghotel Speulderbos te Garderen. In een natuurlijke, centraal gelegen maar vooral inspirerende omgeving ontvangen wij u voor een deep-dive LinkedIn.

De bereikbaarheid – toegegeven in Eindhoven spreken ze met een Brabantse ‘G’ en dat is voor sommige randstedelingen even schrikken. Daarom nu centraal in Nederland, op 3 km van de A1 tussen Apeldoorn en Amersfoort. Daarnaast organiseren we een gratis pendelbus vanaf station Putten, dus ook aan de mensen die met openbaar vervoer komen is gedacht.

Bent u 1 van de 300 aanwezigen? – Wij hebben ruimte voor 300 deelnemers, dus wees er snel bij en kijk op www.congreslinkedin.nl voor meer informatie en het bestellen van uw kaartjes.

Deze post is al 1594 keer gelezen.

10 april – LinkedIn Masterclass Social Selling door LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar

Klassikaal maar afgestemd op jouw behoefte

Iedere deelnemer aan een LinkedIn training heeft eigen doelen. Specifieke onderwerpen die hij of zij graag behandeld wil zien. Dit wordt meegenomen in de training. Voorafgaand aan de training krijg je een vragen formulier waarop je deze specifieke wensen kunt aangeven. Meer weten? Klik hier!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *