10 april – LinkedIn Masterclass door LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar

10 april – LinkedIn Masterclass door LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar

Tickets via Social Media Academy

10 april 2017. 13:00 – 17:00.

Locatie Utrecht

Minimum aantal deelnemers: 4, maximum aantal deelnemers 10

Voor iedereen die LinkedIn succesvol wil inzetten, volgens de beproefde PEAS © methode.

Uiteraard met de nieuwe lay-out!

Klassikaal maar afgestemd op jouw behoefte

Iedere deelnemer aan een LinkedIn training heeft eigen doelen. Specifieke onderwerpen die hij of zij graag behandeld wil zien. Dit wordt meegenomen in de training. Voorafgaand aan de training krijg je een vragen formulier waarop je deze specifieke wensen kunt aangeven.

Inhoud van de Masterclass

  • LinkedIn – snelle overview
  • LinkedIn als business platform
  • B2B aankoopproces en de rol van LinkedIn
  • SSI Score
  • Het PEAS © model als basis voor Succesvol gebruik van LinkedIn
    • P – Profiling
      Profiel optimalisatie
      Bedrijfsprofielen
    • E – Extend your reach
      Zoeken en gevonden worden, Netwerk uitbreiden, groepen
    • A – Add Value
      Kennis delen, content creatie, groep participatie, engagement, SlideShare
    • S – SELL / Succes
  • Do’s en dont’s
  • Tips en trucs
  • Vraag en antwoord – deze worden ook vooraf geïnventariseerd.

Na deze Masterclass

Na deze sessie weten de deelnemers hoe zij LinkedIn effectief moeten inzetten om:

  • zichzelf en de organisatie te profileren;
  • hun netwerk uit te breiden met de juiste decision makers;
  • nuttige informatie te delen via statusupdates, longposts en groepen om waarde toe te voegen aan het netwerk;
  • op de juiste manier onder de aandacht te komen bij de beslissers en beïnvloeders;

 

Tickets via Social Media Academy

Over het PEAS © model

Het PEAS © model is door Jan Willem Alphenaar in februari 2016 gelanceerd in opdracht van Philips MMD om de internationale sales teams succesvol te laten opereren met behulp van social media.


Het model gaat uit van vier componenten:

  • P (Profile) – De profilering en positionering van de gebruiker moet optimaal zijn. Pas dan kunnen anderen je herkennen en ook direct zien wat ze aan je hebben.
  • E (Extend your reach) – Als de profilering op orde is, kan het het netwerk uitgebreid worden. Denk hierbij aan volgers, connecties, lid worden van groepen, etc…
  • A – (Add Value) – Een groot netwerk verwacht van je dat je van waarde bent. Het is dus van belang om kennis te delen (content marketing) maar ook sociaal gedrag te vertonen online.
  • S – (Succes) – Wanneer de bovenstaande drie componenten kloppen dan zal dit uiteindelijk leiden tot succes. Succes in de vorm van verkoop, leads, cursusaanvragen en autoriteit.

Het model wordt ondertussen internationaal toegepast bij meerdere organisaties zoals Philips, Unilever, International Practice Group en Teijin Aramid.

Referenties voor LinkedIn training van Jan Willem Alphenaar vind je hier!

Over de docent Jan Willem Alphenaar

  • Jan Willem is auteur van de bestseller: SIMPEL, zakendoen met social media
  • Jan Willem schreef reeds vijf boeken over LinkedIn
  • Jan Willem is een van de meest gevraagde sprekers en trainers van Nederland
  • Jan Willem is een van de meest gelezen bloggers op Marketingfacts en uitgever van LinkedInpro.nl
  • Jan Willem adviseert diverse organisaties, nationaal en internationaal op het gebied van communicatie strategie, social media, content marketing en Social Selling
  • Jan Willem is LinkedIn watcher en blogt hier wekelijks over op linkedinpro.nl
  • Jan Willem ontwikkelde het PEAS model voor Social Selling met LinkedIn (2016)
  • Jan Willem is mede-initiatiefnemer van het jaarlijkse LinkedIn Benelux Congres

 

Tickets via Social Media Academy

 

In-Company?

Voor In-Company trainingen of grotere groepen verwijs ik u naar de website: www.linkedin-trainer.nl

Deze post is al 519 keer gelezen.

10 april – LinkedIn Masterclass Social Selling door LinkedIn expert Jan Willem Alphenaar

Klassikaal maar afgestemd op jouw behoefte

Iedere deelnemer aan een LinkedIn training heeft eigen doelen. Specifieke onderwerpen die hij of zij graag behandeld wil zien. Dit wordt meegenomen in de training. Voorafgaand aan de training krijg je een vragen formulier waarop je deze specifieke wensen kunt aangeven. Meer weten? Klik hier!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *