2 maart 2015 – Social Business en Social Selling met LinkedIn
Over iets meer dan een week is het al zover, dan vindt het tweede LinkedIn congres plaats in Eindhoven.
Een inspirerend en informerende programma met sprekers van LinkedIn, ABN Amro, Exact en vele anderen.
Grote namen, leerzame ervaringen!
Grote namen met hun eigen praktijk ervaringen waar iedereen van kan leren.
Exact wordt wereldwijd door LinkedIn als voorloper gezien bij het gebruik van LinkedIn Company Pages. Zij hebben zelfs als pilot meegewerkt aan de huidige opzet van de Company Pages. Jeroen Ederveen vertelt er alles over en leert u hoe u ook meer business kunt halen uit LinkedIn.
Guido Smit van ABN Amro geeft een kijkje in de keuken over hoe ABN Amro de verbinding met haar relaties versterkt en vergroot via LinkedIn. ABN Amro is ook door LinkedIn gevraagd om in Amerika op een event te komen spreken.
Beide Nederlandse merken worden wereldwijd als voorbeeld gezien en wij hebben de gelegenheid om hun succes geheimen te leren.
Inspirerende keynotes
Marco Derksen, oa oprichter van Marketingfacts, neemt ons mee in de nieuwe netwerksamenleving. Waarom en hoe zijn we allemaal verbonden en wat heeft dit voor gevolgen?
Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions Benelux bij LinkedIn, gaat ons alles vertellen over de toekomst van LinkedIn.
Praktische sessies, de diepte in!
Naast de sessies van ABN Amro en Exact, zijn er nog meer sessies waaruit u kunt kiezen. Arjen Soetekouw, verantwoordelijk voor LinkedIn sales solutions voor de Duitse markt, gaat de mogelijkheden van de nieuwe Sales Navigator tonen. Robert Versteeg, van Witlox van der Boomen, laat zien hoe zij als dienstverlenende organisatie LinkedIn hebben doorgevoerd in de bedrijfsvoering. Wijze lessen uit een moeizaam proces.
Richard van der Blom geeft inzichten en tips over social sales met LinkedIn.
Jan Willem Alphenaar laat zien hoe je het meeste bereik uit je content op LinkedIn haalt en dit omzet naar leads.
Volledig verzorgde dag
Een dag vol kennis en inspiratie over social business en social selling. Na deze dag zult u nog meer rendement uit social media en contentmarketing halen. Maar op de dag zelf wordt u ook weer voorzien van een goed verzorgde lunch en ter afsluiting een goed verzorgde netwerkborrel.
Overtuigd?
Volgens ons voldoende redenen om u nu te registreren voor het congres. Zet 2 maart 2015 in uw agenda en bestel nu uw tickets.
Dankzij een extra sponsor, kunnen wij u het ticket aanbieden voor 200 euro (ex BTW) in plaats van 395,00 . Gebruik daarvoor kortingscode: lispe041
Tot 2 maart!
Namens de organisatie,
Jan Willem Alphenaar en Richard van der Blom
PS: nog vragen? Bel Jan Willem op 06-27066822