Met 6 miljoen persoonlijke accounts op LinkedIn in Nederland en bijna 4 miljoen in België kun je er niet meer omheen. Je doelgroep zit daar.
Tijdens het LinkedIn congres op 13 oktober is er daarom naast het algemene programma een specifieke Marketing break-out.
Marketing Break Out
Een interactief middag programma waarbij je echt de diepte in gaat. Met experts die spreken uit eigen ervaring.
“Perfectioneer je LinkedIn content marketing skills”
Rene de Groot & Lenna van der Weij van LinkedIn leren je alles over de nieuwste ontwikkelingen en tools die LinkedIn biedt voor marketing. Met behulp van praktijkvoorbeelden en ‘Best Practises’ zullen je Skills in deze sessie behoorlijk aangescherpt worden. Daarnaast krijg je een kijkje achter de schermen op het gebied van Reporting, het testen met Direct Sponsored Content en de tool Campaign Manager.
Hoe word je een Engaged Marketeer?
Michiel Hoogenboom van Microsoft laat zien hoe hij LinkedIn inzet en hoe hij daarmee gekozen is tot een van de Most Engaged Marketeers op LinkedIn. Tips die voor iedere marketeer van toepassing zijn.
Pre-social Selling
Tenslotte gaat Jan willem Alphenaar in op het inzetten van LinkedIn voor pre-social selling met behulp van Content Marketing en Employee Engagement. Oftewel, hoe bespeel ik de doelgroep om uiteindelijk klaar te zijn voor verkoop. Dit gaat aan de hand van het PEAS model dat door alle gelederen van een organisatie ingezet kan worden om Social Selling te realiseren.
Maar dat is niet het enige, er is verder een bomvol programma.
Meer volgers dan Obama
Je hebt er vast wel eens van gehoord, LinkedIn influencers. Personen die door LinkedIn aangewezen zijn als invloedrijk persoon en daarom een status aparte hebben. De meest bekende voorbeelden zijn wel Richard Branson en President Barack Obama. Tijdens het LinkedIn congres ochtend programma spreekt Inge Geerdens. Deze invloedrijke en inspirerende Vlaamse onderneemster is door LinkedIn in 2012 zelfs uitgeroepen tot meest invloedrijke vrouw. En ze heeft meer volgers dan Obama. Inge zal vertellen hoe zij Influencer is geworden en hoe zij dit inzet. Een unieke inkijk in hoe LinkedIn omgaat met Influencers en wat je er mee kunt bereiken.
“De toekomst is Nooit Af’
En nog veel meer
Maar er is nog veel meer. Een bomvol programma dat je vindt op www.congreslinkedin.nl. Met de actuele stand van LinkedIn en de toekomst plannen. De kracht van online voor offline succes en de organisaties van de toekomst.
Dus wil jij als b2b marketeer de kennis en tools hebben om optimaal je boodschap over te brengen via LinkedIn, twijfel dan niet langer en schrijf je in!
Voordelig bijwonen van het LinkedIn congres
Prijs is inclusief locatie, koffie, thee, lunch en verzorgde borrel.
Programma:
09:15 Inloop en registratie
09:50 Opening door de dagvoorzitter (Jan Willem Alphenaar)
10:00 Keynote – State of LinkedIn – Status nu en de toekomstplannen (Richard van der Blom)
10:30 Keynote – Firm of the Future (Els Martijn)
11:00 Keynote – De impact van offline op online zaken doen (Christian Devillez)
11:30 Keynote – Being a LinkedIn Influencer (Inge Geerdens)
12:00 Lunch
13:15 – Breakout sessies voor Marketing, Sales en HR
15:25 Pauze
15:45 Keynote – De toekomst is nooit af (Martijn Aslander)
16:30 Afsluiting door dagvoorzitter met interactieve quiz
16:45 Netwerkborrel
18:00 Einde van het programma