Okay, een heel Amerikaans filmpje van LinkedIn over ‘Imagine what we can do’. Allerlei soundbits van mensen die hun dromen naleven. En daarbij LinkedIn inzetten.
Wij als nuchtere Nederlanders zijn natuurlijk niet zo ingesteld, of wel?
Eigenlijk vind ik het wel leuk om hieronder wat te verzamelen over wat jullie dromen zijn en hoe jullie die willen realiseren met LinkedIn. Misschien maken we wel een Nederlandse variant van dit filmpje als er genoeg animo is 🙂
Een kunstwerk-in-boekvorm te maken over ‘Zien voorbij onmogelijkheden’. Leitmotiv: de Noordzeehorizon en de uitnodigende werking daarvan. Work in progress, zie ook http://www.2012-newhorizons.com/book.
Boeken schrijven over mijn motorreizen door niet-vakantielanden en lezers meenemen achterop. Al geschreven: Bolivia. Al gereden: Peru. Binnenkort: op een Royal Enfield door de Indiase Himalaya. Zie ook: from dreams to reality http://www.ravage.waarbenjij.nu
Mijn droom is dat duizenden mensen geïnspireerd raken om hùn droom te gaan realiseren, en dat ik een aantal van die mensen daarbij mag ondersteunen. Omdat netwerken één van de vier pijlers is waarmee ik mijn dromen realiseer (de anderen drie zijn dromen, effectiviteit en slimmer werken) is het logisch dat ik daarbij LinkedIn gebruik, om in contact te blijven met mijn netwerk, om mijn netwerk uit te breiden en om mijn netwerk en potentiële nieuwe contacten te laten weten wat ik doe. Zie http://www.linkedin.com/in/erwindebeer